Количка
 ()

7 фактора за интелигентно офис съхранение

Описание: Научете повече относно решенията за интелигентно съхранение и подобрете ефективността на вашия офис!

Случвало ли ви се е да ви дразни неорганизираното съхранение на файлове или да губите време в търсене на резервни химикалки или папки в офиса?

Отлично използване на пространството! – ефективно съхранение в офиса

Жена държи няколко документа в ръката си и изважда други от рафта в офиса – добре организирана работна среда.

Ефективното и организирано използване на пространството в офиса е от основно значение за осигуряване на продуктивност и безпроблемни работни процеси. Интелигентни решения за съхранение – такива са моделите за вграждане и стенен монтаж, окачени шкафове за документи, стелажни системи и офис шкафчета ви помагат да използвате оптимално пространството и да намирате документи и консумативи бързо и лесно. Открийте как можете да превърнете офиса си в организирана, функционална и вдъхновяваща работна среда с тези практични идеи!

1.) Когато офис пространството е малко

Ако искате да използвате ефективно пространството в офиса, тогава е практично да използвате моделите ни за вграждане и стенен монтаж. Нашите серии SLIDE и SLIDE PUT ON ви позволяват да използвате максимално пространството в офиса.

2.) Когато пространството е ограничено

Ако офисът има ограничено пространство, тогава си струва да изберете нашите решения за врати на шкафове. Плъзгащите се врати (SLIDE), ролетните врати (ROLO) и шкафовете без врати (OPEN) осигуряват ефективно съхранение, като спестяват място в офиса.

3.) Когато трябва бързо да намерите документи

Ако трябва бързо да намерите конкретен документ и е от съществено значение работната среда да е добре организирана, тогава шкафовете за съхранение на висящи папки са перфектен избор. Идеалният избор е шкафът FILE, който е лесен за използване и позволява бърз достъп до вашите документи.

4.) Когато нямате нужда от заключване

Ако всичко, от което се нуждаете е просто място за съхранение, но е важно да имате незабавен достъп, тогава стелажните системи са правилното решение. Нашата гама от стелажи RACK са практични и лесни за използване.

5.) Когато искате всичко необходимо да ви е под ръка

Офис шкафовете ви позволяват да държите всичко необходимо под ръка, тъй като могат да бъдат поставени точно до бюрото. Тази практична алтернатива за съхранение се предоставя от нашите модели с колелца CONTI OFFICE.

6.) Когато прозорците са повече

Ако искате да оползотворите пространството под прозорците, тогава си струва да изберете ниски офис шкафове.

7.) Ако искате оптимално разпределение на офис пространството


Освен добро съхранение, може да се нуждаете и от добре подредено офис пространство. Шкафовете за съхранение с височина 1000 mm или 1400 mm, като нашите модели LIGHT 1400 и LIGHT MINI, също са идеални за оптимално разпределение на пространството в по-големи офиси.

Ако искате да създадете продуктивна офис среда за вашия екип, тя трябва да е с оптимално използвано пространство, лесен достъп и добра организация. Кликнете върху линка за повече информация и изберете решенията за офис съхранение, които отговарят на вашите нужди!